Bland blomsterprakt och semlor

Bild 1 & 2: En vit anemon pryder mitt sminkbord, Bild 3 & 4: Medans nejlikor pryder mitt fönster Bild 5 & 6: Tisdagens fettisdagsbak.
 
Lite bilder från den senaste veckan! Den här veckan har varit riktigt stressig.. Har behövt ta igen massa nu innan jag åker till Berlin så att jag inte hamnar efter när jag kommer hem.. samtidigt som det har varit saker som bara ska göras. Om två timmar ska jag möta upp dom andra på båtterminalen och sedan börjar resan till Berlin! Ska bli sjukt kul men är lite nervös! Iallafall så kommer det inte bli särskilt bra uppdatering här fram tills på fredag då jag är hemma igen och förmodligen har en del bilder från Berlin att visa! Ska dock försöka göra iallafall ett tidsinställt inlägg!
 
 
 
 
xoxo / M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0