Spring wanties

Espadrilles från Chanel ca. 2500:- // Maxikjol från Dagmar ca. 2000:- // Örhängen från Björg ca. 650:- // Shorts från Rodebjer ca. 1600:-
 
Det här är de saker som just nu toppar min önskelista inför våren! Ett par espadrilles från Chanel hade jag inte tackat nej till då jag tycker det är svårt att hitta skor som är både snygga och platta och dessa espadrilles är just både snygga och platta. Sen har vi den underbara maxikjolen från Dagmar som påminner om en akvarellmålning som även den gärna skulle få flytta in i min garderob. De "råa" kristallörhängena från Björg skulle passa till vilken outfit som helst och de ljusgula shortsen från Rodebjer är helt i min smak då de nästan ser ut som en kjol men är ett par shorts! Jag har hittills varit och klämt på maxikjolen och shortsen så får se om det blir något köp..
 
 
 
 
 
xoxo / M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0