Alone in world full of snow

Lampa- Ellos // Filt- Zara home // Resten- H&M home
Det är ungefär en månad tills jag flyttar.. ska antagligen bo i en röd stuga på 42kvm helt själv! Haha
Det jag ser mest fram emot vad gällande det är såklart inredningen! Hoppas på vita väggar men har mardrömmar om att det är såna där gulnade furuväggar- oh herre vad jag hatar det! Men om det nu skulle vara furuväggar så får jag väl lösa det på något sätt!
men iallafall så har jag börjat inhandla och spana på inredningsdetaljer som de ovan! H&M home är en klar budgetfavorit och jag har redan beställt en del grejer därifrån- bland annat vasen och ljuskopparna ni ser ovan!
Och vad ska jag säga om kuddarna? - Fick norrlandsfeeling helt enkelt!
 
 
 
 
xoxo / M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0