Haircare

Hårinpackning- Toni&Guy // Hårolja- Moroccanoil // Volymsprej- Kiehls
Inte varje dag jag bloggar om skönhet! Men nu när det är sommar och håret behöver massa vård och när jag dessutom samlat på mig några favoriter så varför inte tipsa om det? Hårinpackningen fick jag av min kusin. Jag använder den någon gång i veckan och den har räckt sen i april (finns fortfarande mycket kvar) och gör håret riktigt babymjukt! Håroljan fick jag av Sara (haha erkänner att jag inte gillar att köpa sånt här till mig själv, men gillar att få). Har inte testat så många håroljor innan men denna är enligt alla test jag läst bäst och hittills kan jag inte annat än att hålla med! Volymsprejen köpte jag chockerande nog själv och är grym för mitt hår som inte alls är ett volymhår, dessutom skyddar den mot solstrålarna.
 
 
 
 
xoxo / M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0