luktärt

Klänning- H&M Trend // Väska- Lindex // Klackar- Wera/Åhlens // Klocka- Michael Kors
Från och med nu ska jag verkligen försöka att blogga mer! Men det är svårt ibland när man jobbar och inte orkar ta några fina bilder och sen när man väl tar några fina bilder så tar det en timme att få upp ca 8bilder.. (måste rensa datorn alternativt köpa en ny dator).
 
På tal om något helt annat så flyttar jag till Lannavaara om lite mer än en månad. Lannavaara är en by nordost om Kiruna och har ca 90invånare. Och det låter ju helt j*vla sjukt men jag ska alltså plugga till ädelstenstekniker där uppe. Man får lära sig slipa ädelstenar, lära sig smida guld och silver och dessutom lära sig företagande så jag förhoppningsvis (sen efter utbildningen om jag fortfarande vill) bli smyckesdesigner! Ni lär få höra om det här mer framöver och dessutom fortsätter jag blogga där uppifrån!
 
 
 
 
xoxo / M

Kommentarer
Postat av: emmssiiii

du är så vacker! dessa bilder kommer jag kolla på från andra sidan jordklotet och tänka på hur mycket jag älskar dig! bästaste du!

2013-08-07 @ 09:22:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0