Balen

Klänning- Sytt själv // Klackar- Miu Miu // Örhängen- Lindex // Armband- Cocoo
 
Såhär såg jag alltså ut på balen (+väskan jag gjort som ni ser i ett tidigare inlägg)! Dessa foton är tagna av Nina då jag, Nina och min mamma åkte ut och tog foton på mig i min balklänning precis innan balen, dock är detta endast 7 av ca. 200bilder så det kan komma upp fler bilder framöver! Balen var grym och det var så fint att se alla så uppklädda och fina!
Idag och igår har det varit vagnbygga all day så därför har jag inte hunnit visa bilder på min balklänning förens idag!
NU på FREDAG tar jag studenten... det är HELT sjukt!
 
ps. Var faktiskt väldigt nöjd med min balklänning som jag sydde själv och kände mig lite som en italiensk drottning! haha
 
 
 
 
xoxo / M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0