Wherever there is a mountain to climb- do it with style

Kofta- Acne // Peplumtopp- H&M Trend // skinnbyxor (fejk)- H&M // Väska- Köpt i Rom // Loafers- Topshop
 
För tredje outfiten i rad här på bloggen har jag min kofta från Acne.. Har blivit en klar garderobsfavorit!
Igår var jag och fyra stycken från klassen i Kiruna för att inhandla lite nödvändigheter och spana in Kiruna (även fast jag gjort det tidigare!). Bilderna ovan är tagna på ett berg/skidbacke som heter Loussavaara som vi gick upp på! På vägen upp hade man verkligen en fantastisk utsikt över Kiruna och över landskapet runtomkring! Mer bilder kommer senare!
 
ps.  Kan inte rekomendera att gå upp för ett berg i loafers...
 
 
 
 
 
xoxo / M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0