Parts of my room

Såhär ser mitt rum ut just nu! 
Lite blommor som jag fick när vi firade min födelsedag, En mintgrön fin ask med choklad jag köpte i Amsterdam och en fjäderlampa (som mina föräldrar överaskade mig med när jag kom hem) är några av nykomlingarna i mitt rum för tillfället. 
Idag har jag varit nere på stan och träffat min bästa Josefine! Vi åt, fikade och shoppade underkläder! Dessutom hann vi möta upp Amalia, Nina, Olivia och Wilma (en hund)! Jag har saknat alla så himla mycket! Skönt att vara hemma ett tag och hinna träffa alla helt enkelt. 
Ikväll är det jag som står för matlagningen här hemma och då har jag valt att laga en rätt vi gjort ett par gånger uppe i Lannis, nämligen en slags thailax med nudelsallad! 
 
 
 
 
 
xoxo / M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0