Pearls

I Amsterdam hittade jag en butik fylld med miljoner pärlor! Ångrar lite att jag inte köpte ännu fler.. Men ovan ser ni de pärlor jag slog till på! De är så fina och så stora!! Får se vad jag gör för smycken med dem framöver!
 
Sen har jag en fråga till er! Vad tycker ni om variationen här på bloggen? Finns det något ni vill se mer av? Eller kanske mindre av? Vilka är er era favoritinlägg (smycken jag gjort, outfits, saker jag köpt, vardag osv)? 
Hade varit bra för mig att veta vad ni tycker!
 
Ha en bra måndag!
 
 
 
 
 
xoxo / M

Kommentarer
Postat av: Josefine

tycker om att få se hur du har det i uppe i vildmarken. Samt hur utvecklingen med dina arbeten går. Före-efter bild osv.
Bilder är alltid bra!!

2014-04-14 @ 11:55:24
Postat av: sofia

Jag tycker du har väldigt bra variation på bloggen. Och jag är glad att jag tryckte mig in här av en slump vida blogg.se´s startsida.
Jag gillar framför allt dina inlägg med bilder på de smycken du har tillverkat.

2014-04-14 @ 13:44:22
URL: http://lettersfromsofia.blogg.se
Postat av: jessica

jag tycker du ska ta upp mer av vad du tittat på för tv program, serier och filmer. kanske börja med ett dagens Edward citat eller en karta över vart sam och dean kör.

Svar: HAHAH utan tvekan!Men sam och dean kartan kan jag inte göra utan dig och madde!
Malin

2014-04-15 @ 21:45:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0