Russia - here I come

Alltså tiden går så sjukt fort kan inte fatta att det är redan inatt (02.30) som vi i klassen åker till Ryssland! Vi ska först åka buss i all evighet för att sedan någon gång åka igenom den finska och ryska tullen. Efter det ska vi bege oss mot Murmansk och senare till Apatity och Kirovsk! Sen på söndag blir det en lång bussresa till Lannis igen! 
Just nu känner jag mig faktiskt inte så taggad utan har mest ångest! Men på ett sätt är det bra för förväntningarna är låga så det borde bara kunna bli bättre än förväntat! Det kommer säkerligen bli en upplevelse iallafall! haha
 
Jag vet inte hur det kommer ligga till med WiFi och sådana grejer i Ryssland så därför tänker jag inte ta med datorn! Kommer därför inte att blogga förens jag kommer hem och har massor med bilder att visa er!
 
Ha en bra vecka!  
 
 
 
 
 
xoxo / M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0