silverörhängen med rökkvarts

Idag blev jag  äntligen  klar med dessa örhängen som jag hållit på med ett tag! Stenarna är rökkvarts som jag själv slipat! Har hållit på med dessa sjukt länge eftersom jag aldrig riktigt blir nöjd! Är fortfarande inte helt nöjd men det blir jag aldrig.. (perfektionist). Men är ändå helt okej nöjd ändå!
Idag så har jag förutom att ha blivit klar med dessa, lärt mig att rörinfatta och nu håller jag på med ett halvhemligt smycke ni ska få se framöver!
Nu blir det köttbullekäk och serietittande hemma hos Jessica!
 
 
 
 
 
xoxo / M

Kommentarer
Postat av: sofia

Super fina örhängen! Säljer du smycken? Eller gör du dom bara för eget bruk?

Svar: Tack så mycket! Jag säljer om någon vill ha, men har ingen webshop eller liknande :)
Malin

2014-03-02 @ 01:30:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0