Sometime..

Här ovan ser ni min topp 9 önskelista! Sakerna ovan är sådana saker som jag vill äga någon gång i livet!
 
Sandaletter från YSL - De optimala högklackade sandaletterna. Ett par bruna sådana sandaletter hade väldigt gärna fått bo i min skohylla! 
 
Korthållare från Miu Miu - Efter att hela mitt liv enbart använt kontanter har jag sedan jag flyttade upp till Lappland behövt vänja mig vid att betala med kort. Därför står detta fodral (som matchar mitt mobilfodral) högt upp på min önskelista!
 
Ring från YSL - Med denna maffiga ring behöver man inga andra smycken. Nästan lite för mycket, men ändå såå fin!
 
Weekendbag från Louis Vuitton - Med denna kan man se ut hur som helst på resan men ändå se snygg ut. Den perfekta weekendbagen! 
 
Ballerinaskor från Chanel - Att hitta snygga platta skor är något jag  tycker är enormt svårt! Just nu spanar jag in två par platta skor och båda dessa kommer från Chanel.. de svarta ballerinaskorna ni ser ovan och espradrillos som var väldigt inne förra året men som jag än iår suktar efter! Dock känns ett par ballerinaskor i skinn mer hållbara än ett par espadrillos i tyg!
 
Liten axelremsväska från Mulberry - Ni som följer min blogg vet att jag vill ha denna Mulberryväska i modellen "Lily".. Åhhh!! Jag har som plan att unna mig den när jag har gått klart min utbildning!
 
Stelt armband från Hermes - Antagligen det mest klassiska och snygga armbandet jag kan tänka mig! Det svåra är.. vilken färg är snyggast??
 
Svarta pumps med spetsig tå från Christian Louboutin - Ett par röda sulor i modellen "pigalle" är de högklackade par skor jag skulle valt om jag bara fick välja ett par att gå i resten av livet.
 
Passfodral från Louis Vuitton -  Nu när jag börjat resa mer och mer hade man gärna haft ett snyggt fodral till mitt pass.
 
Listan var ännu längre för ett par år sedan men jag har under åren som gått samlat på mig en del av grejerna som tidigare låg på denna listan. Bland annat min väska från Louis Vuitton som jag sparade till läängeee läängee..
Det är bara fortsätta drömma och spara!
 
 
 
 
 
xoxo / M

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Hej!
Vad kostar Mulberry Lily :) Så fin!

Svar: Den kostar olika beroende på storlek och färg! Den svarta med guld i den lilla modellen kostar ungefär 8500kr :)
Malin

2014-01-15 @ 20:56:38
Postat av: Robex Lundgren

gillar du musik, missa inte min blogg intervjuar band varje dag
http://ghgumman.blogg.se/
http://www.facebook.com/mosanmusikfriket?ref=hl

2014-02-09 @ 14:07:20
URL: http://ghgumman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0