Bungenäs

Idag har jag varit ledig och så även mina föräldrar! Jag fick välja destination för en utflykt och valde bungenäs vilket är ett gammalt militärområde men som nu är öppet för allmänheten. Hela området är bilfritt så enda sättet att ta sig fram är med cykel eller genom att gå! De som äger restaurangen/hotellet på bungenäs hyr ut cyklar gratis så om man har tur och inte alla är utlånade så kan man låna en sådan! Som ni ser på bilderna hade vi tur och fick tag i varsin cykel! Vi cyklade då runt på de små grusvägarna och spanade på gamla militärgrejer och lamm som betar fritt i hela området. Riktigt mysigt! Vi avslutade med  "bungeröra" med varmrökt lax på restaurangen! Mums
Ikväll ska jag träffa Sara och antagligen testa stans olika mojitos!
 
 
 
 
 
xoxo / M
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0