Latest

Varit riktigt kass på att uppdatera på sista tiden! Vilket mestadels beror på att jag varit helt död efter jobbet! Ovan ser ni iallafall lite bilder på vad jag gjort när jag inte jobbat (och ja, bilderna innehåller en del alkohol, haha)!
Börjar känna mig lite stressad för det är en hel del grejer som jag vill/måste hinna göra innan jag åker tillbaka till Lannavaara i slutet av augusti:
- Ha 13stycken färdigmålade och inramade akvarellmålningar (ska ha utställning under augusti månad)
- Starta ett smyckesföretag så jag kan beställa askar och liknande med en logga på
- Göra en logga till företaget
- Jobba 4-5dagar i veckan (money, money, money)
- Slipa lite stenar (har fått tillgång till en slipverkstad här på Gotland, superkul)
- Rensa ur garaget så jag får plats med en metallverkstad
- Leta efter och köpa in maskiner och verktyg till en metallverkstad
- Njuta av sommaren och av att vara på Gotland!
 
Så ja... Det är bara att köra! Idag ska jag försöka få någorlunda ordning och struktur på min akvarellutställning och sen ska jag också träffa Sara för en obligatorisk tur på politikerveckan!
 
 
 
 
 
 
xoxo / M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0