Home sweet home

Idag fick jag en födelsedagspresent såhär i efterskott - ett doftljus från Byredo!! Har tidigare en parfym därifrån som ni också ser på bilderna. Deras dofter alltså.. helt underbara! 
 
Nu är jag äntligen hemma på Gotland! Dom senaste dagarna har jag njutit och tryckt i mig av mammas mat, åkt runt på Gotland, haft picknick i almedalen, sovit enormt länge, lämnat in en slutinlämning på företagsetableringen, bokat resa till Borås/Göteborg nu på lördag, målat akvarell, kollat årets studentbal, sett massa film med familjen och så har jag gjort en del andra grejer också! Jag har alltså haft en hel del för mig de senaste dagarna! 
Nu i veckan ska jag träffa massa kompisar, se studenterna springa ut, måla mer akvarell och sen på lördag tar jag flyget till min kille i Borås! 
 
 
 
 
 
 
xoxo / M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0