Granat

Idag blev jag klar med denna silverring med tre rörinfattade granater som jag ska ge till min kära mor!
Som vanligt blir inget man gör perfekt men blev faktiskt helt okej nöjd med denna ring! Dock var det sjukt svårt att ta bra bilder på ringen nu eftersom det inte fanns något dagsljus kvar utan jag var tvungen att använda lampljus vilket aldrig blir lika bra som dagsljus!
Idag hann jag även börja på ett nytt hemligt projekt! Eller okej... eftersom mormor inte skulle lyckas hitta till min blogg själv kan jag avslöja att det är hennes försenade födelsedagspresent! Och om jag med hjälp av någon högre makt skulle bli klar med den presenten så ska jag börja på en klackring till min älskling! Om han nu går och tar reda sin ringstorlek någon gång...
 
 
 
 
 
xoxo / M

Kommentarer
Postat av: jessica

men det blev ju ganska jätte okej!

2014-03-04 @ 21:18:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0