Klackring - steg för steg

Igår morse började jag med en klackring vilket är en av uppgifterna till denna kurs! Nu i eftermiddag blev jag klar med min ring! Jag har i flera veckor känt mig smått rädd för att börja med denna ring, men allt gick bra hela vägen när jag väl började! Min lärare sa dessutom att min klackring faktiskt var en av de bättre klackringar han sett så därför känner jag mig lite extra nöjd! Ringen är till min älskling och jag ska fortfarande gravera hans initialer fram på klacken, men det efter att jag fått ringen betygsatt!
Idag hann jag även klart med en halvrund ring vilket var den sista uppgiften jag hade kvar i denna kurs! Så därför är jag nu klar med alla praktiska metalluppgifter och kan börja med egna små projekt! Så om någon vill beställa något är det bara att säga till! 
 
 
 
 
 
xoxo / M
 

Kommentarer
Postat av: jessica

jag skulle vilja beställa en trollslända/ mygga med rörinfattade ögon, kroppen matt och vingarna blanka
till imorgon eller måndag
tack

Svar: nej. heheheh
Malin

2014-03-06 @ 21:28:50
Postat av: Lilla jag

Hej,
Jag hade gärna velat beställa en silverring med någon sten i. Funderar på svart Opal? Vad hade det kostat?

Svar: Hej!! va roligt!
Svart opal är en väldigt dyr sten, den dyraste av alla opalsorter om jag inte har fel! Tyvärr vet jag inte riktigt vart jag skulle få tag i en sådan. Har dock tillgång till ljusare opaler (ljusblå/vita) om det är opal du vill ha! Eller så om du vill ha en svart sten har jag en rund onyx hemma!
Vad gällande pris är det mycket stenen som avgör men bara silverring utan sten skulle kosta runt 300:-!
Malin

2014-03-18 @ 20:06:37
URL: http://superduperbitterfitta.blogg.se/
Postat av: T

Egentligen ville jag ha Opal för det "händer" något. Det är inte stilla utan man kan alltid se nya saker. Men annars, har du någon aquamarin?

Svar: Jag kan skaffa fram vit opal om du gillar det? Ja opal är väldigt fint!!! Det är en av mina favoriter! De vita opalerna finns som små cabochoner! Akvamarin finns som briljantlipade men jag skulle kunna fixa som cabochon också men då måste jag slipa den själv och då blir det lite dyrare eftersom det är tidskrävande! :)
Malin

2014-03-23 @ 19:48:24
URL: http://superduperbitterfitta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0