Lovely april

Ännu en throwback... men vad ska man göra när man sitter fast  i samma håla och bara längtar härifrån? Har en hel del som jag gjort i verkstaden att visa framöver men för tillfället räknas de in i kategorin "hemlisar"! 
Längtar så sjukt mycket till vår nu!! Därav bilderna ovan som är tagna i april 2012 och 2013!
Om en vecka åker jag härifrån (wiiihoooo)! Första stoppet är Sthlm över dagen, sedan blir det Amsterdam över min födelsedag och därefter åker jag hem i två veckor!  Så då blir uppdateringen förhoppningsvis mycket bättre!
 
 
 
 
xoxo / M

Kommentarer
Postat av: Elsa

Shit vad snygga outfits! :D

2014-03-26 @ 18:26:30
URL: http://elsow.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0