Uggla

Fick en beställning på en 40årspresent som skulle vara ett armband med en liten uggla och tunn kedja. Ovan ser ni resultatet! Den var ganska pillig att göra då ugglan är ungefär 1,5cm hög och 1cm bred men jag tyckte att resultatet blev gulligt! 
Idag började på en beställning som min mamma gjort! Ett par örhängen med hjärtan i silver och guld! Det betyder alltså att jag för första gången jobbar med guld! Det ena örhänget är klart och blev det utan problem men det andra går inte alls lika bra.. har råkat smälta sönder det flera gånger och dessutom bränt fingret! Hoppas det går bättre imorgon! 
På tal om något helt annat var jag och några från klassen och såg på byns nyfödda lamm idag på lunchen! SÅ söta! Nästa fårfest så vet man vad man tuggar på..
 
 
 
 
 
xoxo / M
 

Kommentarer
Postat av: När Annie fotograferar

Sjukt söt!!!

Svar: tack!!!!
Malin

2014-05-08 @ 20:58:17
URL: http://narannie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0