Brickor

Även dessa örhängen hann jag göra förra veckan! Dessa har min vän Emma beställt och hon verkade iallafall bli nöjd och sa att de var precis som hon tänkt sig! De är gjorda i sterling silver som de flesta andra smycken jag gjort!
Idag är det måndag och egentligen skulle jag och Jessica hämta Sandra i Kiruna idag.. men Sandra är lite långsam så det verkar som vi ska hämta henne först senare i veckan!
Så nu när måndagen är helt fri kommer jag spendera dagen i labbet och i metallverkstaden där jag ska fortsätta på en opalring jag fått en beställning på!
 
Idag fyller också världens bästa pappa år (alltså min pappa) så grattis!! 
 
 
 
 
 
xoxo / M

Kommentarer
Postat av: Roine

Tack du tösen!:-)

2014-05-05 @ 22:37:22
Postat av: Henrietta

Åh vad fina dom blev! :)

Svar: tack så mycket!!
Malin

2014-05-08 @ 11:42:07
URL: http://ettass.blogg.se
Postat av: När Annie fotograferar

Nice! :-) Stilrena och vackra!

Svar: tack!! Jaaa oftast är enklast bäst!
Malin

2014-05-08 @ 20:49:07
URL: http://narannie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0