Bye bye Lannis

Bilder från igår och idag. På översta bilden ser ni en kallkälla/hälsokälla som ligger en bit från byn. För att ta sig dit behöver man gå en bit på myrmark vilket ni ser på bild tre! På bild två ser ni en närbild på bottnen i kallkällan som är i rörelse då det ständigt strömmar in kallvatten underifrån. Eftersom jag är som jag är var jag tvungen att testa  att stoppa ner handen och känna där det bubblar upp.. det var som ett kallt hårt och obehagligt hål rakt ner! 
När vi kom tillbaka efter det lilla äventyret till hälsokällan igår så var det grillning vid älven! 
Just nu är naturen så fin med alla fåglar och med det nästan eviga solljuset! 
 
 
Men! Imorgon beger jag mig hem och först om tre månader återförenas jag med Lappland, furustugan, metallverkstaden och tjejerna på bilderna ovan! Kommer sakna vissa av punkterna, men just nu ska de bara bli så himla skönt att få komma hem!
 
 
 
 
 
xoxo / M

Kommentarer
Postat av: jessica

det är ju lite oklart varför jag med gympaskorna skulle gå först över myren. men det gick ju fint

2014-05-29 @ 22:48:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0