Klofattning

Här ser ni ett par steg för steg bilder på en ring med en klofattning som blev klar igår! Det färdiga resultatet kommer upp senare idag (med sten i infattningen)! Det var min första klofattning och eftersom en sån kan se ut på hur många sett som helst så kunde jag göra lite som jag ville, vilket var kul! 
Idag hade jag tänkt hänga lite i labbet, lämna in en inlämningsuppgift i företagsetablering och om jag hinner jobba lite i metallverkstaden! 
 
 
Har fått massa kommentarer vilket är kul!! Känns inte som man pratar med sig själv lika mycket, haha! Ska försöka svara på alla kommentarer under dagen!
Ha en bra Fredag!
 
 
 
 
 
 
xoxo / M

Kommentarer
Postat av: ExklusivaMoi

VA DUKTIG du är =D... detta var uppfriskande nytt kreativitet! Annars brukar det vara foto, inredning, smink/NailArt å allt det där men att spana på en som kan handskas med stenar och metaller tycker jag var väldigt kul *öser cred i överföd* Dig vill jag gärna komma ihåg och kanske ev slinka in en beställning framöver, är på jakt efter en fin armring nämligen...

LYCKA TILL så ses vi fler gånger på bloggen =)

Svar: Åh vad glad jag blir! Tack så mycket och kul att du gillar det! Ifall du bestämmer dig för att beställa är det bara att höra av sig!
Tack och kul om du fortsätter kika in!
Malin

2014-05-09 @ 17:30:02
URL: http://exklusivamoi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0