Silverring med rörinfattad granat

Den senaste ringen jag gjort! Det är verkligen svårt att få till silverytor på bild... ibland reflekterar det bara så sjukt mycket ljus så att allt bara blir vitt.. Dessa bilder är ju inte optimala men man ser på ett ungefär hur ringen ser ut i verkligheten! 
Ringen är gjord i sterling silver och har en rörinfattad granat! Detta är en av mina första beställningar som jag fått av någon som jag inte känner sedan tidigare! Sjukt kul! Hoppas bara att hon som beställde ringen blir nöjd! Om inte så får jag göra en ny! 
 
 
 
 
 
 
xoxo / M

Kommentarer
Postat av: sofia

Jag är super nöjd! Den ser verkligen jätte fin ut!

2014-05-05 @ 16:40:03
URL: http://lettersfromsofia.blogg.se
Postat av: Rebecca

Åh vilken vacker! Vad tar du för priser? :)

Svar: Tack!! Denna tog jag 400kr för inklusive frakt!
Malin

2014-05-08 @ 13:21:15
URL: http://bexonce.blogg.se/
Postat av: När Annie fotograferar

Superfin!! :-D Ett tips... lägg ut skisser på idéer på smycken som du vill göra, och priset du skulle ta för att göra det om det vore en beställning, och så ser du om folk nappar. :-) På så sätt kan du få möjlighet att göra "dina" drömsmycken och få betalt för det så slipper du orosmomentet om att eventuellt inte hitta köpare och ha gjort smycken i "onödan". Jag skulle gärna vilja se dina idéer. Och jag köper gärna ett smycke av dig ifall jag ser någonting jag känner skulle passa mig! Du är verkligen jätteduktig! :-)

Svar: Absolut kan jag lägga ut bilder på mina skisser! Dock så finns det vissa regler vad gällande när man säljer osv som jag måste kolla mer på (kanske skaffa ett företag) innan jag börjar sälja mer seriöst! Just nu säljer jag mest om någon beställer och då tar jag i princip enbart betalt för material! Men tack för idén den kanske jag kommer använda mig av framöver! Det är en bra idé!! Tack så mycket!
Malin

2014-05-08 @ 20:53:06
URL: http://narannie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0