Kluster

Som min andra uppgift i titankursen valde jag att göra en ljuskopp i titan! 
Ljuskoppen skulle påminna om ett kluster av kvarts så därför ritade jag ut ett mönster som påminde om kvartskristaller! När mönstret var utritat var det bara att börja borra och såga vilket tog en evig tid eftersom titan är väldigt hårt! När allt var utsågat (ca 10h senare) så var det dags att fila och fixa ytorna! När jag kände mig nöjd med ytorna bockade jag ljuskoppen så att den fick rätt form och därefter färgade jag den med en gasollåga! 
 
 
 
 
 
xoxo / M
 

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Älskar verkligen formen på den!

Svar: tack!!!
Malin

2014-11-14 @ 21:49:57
URL: http://zetacheeta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0