Hundliv

Här är Jessicas nästan för söta hundar Miranda och Olga! På översta bilden ser vi Olga ge sig på en klasskompis hund Elvis medans Miranda övervakar det hela och ser till att inget går överstyr.
Igår var en bra dag! Tentan som skrevs kl. 9 på morgonen kändes jättebra, fick tillbaka en tenta i elektrokemi som jag klarat, var i verkstaden där jag förminskade en ring, lagade en ring, gjorde en ny ring, smälte silver, "bombade" gips och såg på när Göran (läraren) gjorde slunggjutning. Dessutom hann jag identifiera några stenar ur en brosch jag köpte för 20kr på loppis. Stenarna visade sig vara ametist så det var ett fynd!
På kvällen blev det serietittande och ätande av morotskaka med minifamiljen.
 
Trevlig helg!
 
 
 
 
xoxo / M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0