Vigselring

För ett bra tag sedan fick jag den ärofyllda uppgiften att göra en kvinnas vigselring. Detta är dessutom en kvinna som jag inte känner vilket är väldigt kul! Efter att ha lyssnat på vad hon ville ha och kommit med lite förslag så började jag skapa ringen. Innan stenarna skulle infattas skickade jag iväg ringen för provning och idag vågade jag mig tillslut på att infatta de fem diamanterna!
Ringen är gjord i sterling silver och 5st diamanter (totalt 0.105carat). Utsidan är matterad och insidan högblank!
Hoppas hon blir nöjd!
(Och ja, enligt skrock ska man ju inte testa andra människors vigselringar, för då blir man själv aldrig gift. Så nu får vi se om jag någonsin hittar en man)
 
 
 
 
 
xoxo / M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0